تولید عکس متحرک:
جهت آماده سازی عکس های متحرک می بایست از سوژه مورد نظر در دو وضعیت مختلف عکس گرفت.
به عنوان مثال در سوژه پلک زدن باید یک بار با چشم باز و یک بار با چشم بسته، بدون اینکه موقعیت سوژه تغییر کند، عکس تهیه نمایید.

 

 

 

 

تولید عکس چند تصویره :
مثال ۱:
برای تولید عکس های چند تصویره به دو یا سه عکس نیاز می باشد که ترجیحاً برای خروجی مناسب تر و وضوح بیشتر در هنگام تغییر زاویه عکس، از دو عکس استفاده می کنیم.
به عنوان مثال از سوژه مورد نظر یک عکس میگیریم و در فتوشاپ تغییرات دلخواه را اعمال می کنیم. در گیف زیر، ما از این کودک یک عکس تهیه کردیم و در فتوشاپ به سه بخش دلخواه، رنگ قرمز اضافه کردیم. یعنی یک عکس را سیاه و سفید و عکس دوم را با تغییرات ذکر شده ذخیره کردیم.

مثال ۲:
در مثال دوم تولید عکس های چند تصویره باز هم از دو عکس استفاده گردید ولی دو عکس متفاوت.یکی از سوژه های کلیشه ای اما مورد پسند، نشان دادن تغییرات چهره یک نفر از کودکی تا جوانی می باشد. همان طور که در مثال دوم مشاهده می فرمایید ابتدا یک عکس از زمان کودکی و عکس دوم از دوران جوانی همان فرد تهیه شده و با  کمک نرم افزار سان اسلوب به یک عکس چند تصویره تبدیل گردید.

البته شما در مثال این صفحه شاهد گیف می باشید، در صورت تمایل برای مشاهده نمونه فیلم های سان اسلوب به اینستاگرام، تلگرام و بخش نمونه کار ها  مراجعه کنید .

 

 

 

یکی از روش های تولید عکس سه بعدی که البته رایج ترین روش نیز می باشد به این صورت است که برای نشان دادن عمق در تصویر می بایست عکس های جداگانه تهیه نمود و سپس به کمک نرم افزار فتوشاپ پس زمینه ها رو حذف کرد و البته با توجه به لایه بندی و طراحی شما، برای این موضوع می توانید یک عکس را به عنوان پس زمینه کلی قرار دهید و بعد عکس های آماده شده با فرمت PNG  در نرم افزار سان اسلوب لایه بندی شده و به آن ها عمق داده می شود.
برای بهتر نشان دادن یک عکس سه بعدی، حداقل از سه عکس استفاده می کنیم که یکی از عکس ها رو حالت مرکزی یا صفر قرار می دهیم و دو عکس دیگر را در لایه های مثبت و منفی قرار می دهیم تا عمق لازم برای یک عکس سه بعدی ایجاد شود.
لازم به ذکر است این مثال برای ۳ عکس تعریف شده و شما می توانید با ذوق و سلیقه خود از عکس های بیشتری برای طراحی سوژه های سه بعدی استفاده کنید .