شروع طراحی

در تصویر سمت راست محیط طراحی را مشاهده می کنید . قبل از طراحی با کلیک بروی هر کدام از شماره های مشاهده شده در تصویر میتوانید جهت قاب عکس را انتخاب کنید.

راهنمایی دکمه های موجود در محیط طراحی:

اضافه کردن عکس به محیط طراحی

بعد از انتخاب دکمه اضافه کردن عکس که در مرحله قبل نشان دادیم به تصویر زیر دقت کنید. توجه داشته باشید فقط دو فرمت عکس(png , jpg) با حجم mg4 میتوانید آپلود کنید. شماره 1 در تصویر برای انتخاب عکس مورد نظر از سیستم شما است که با کلیک کردن میتوانید انتخاب کنید. بعد از انتخاب آن در شماره 2 گزینه آپلود را بزنید تا عکس شما وارد محیط طراحی شود.

در پنجره بعدی (آپلود شده) عکسهایی که آپلود کرده اید نمایش داده میشود.

در پنجره (آدرس عکس) میتوانید آدرس اینترنتی عکس مورد نظر را وارد کنید  و گزینه وارد کردن را بزنید .

لایه ها

در جهت چپ صفحه قسمت بالا لایه ها وجود دارند.هر عکس یا متنی را به طراحی خود اضافه کنید هر کدام لایه خود را می سازند و در آن قسمت قابل مشاهده است در عکس زیر یک متن و یک عکس اضافه شده است که لایه های آن در قسمت لایه ها دیده می شود. با قفل کردن هر لایه (قفل کنار لایه) عکس یا متن دیگر حرکت نمی کنند و با زدن آیکن چشم ، لایه مخفی می شود.

ابزار های طراحی

چهار ابزار اول لایه مورد نظر را به جهات مختلف هدایت می کند.ابزار پنجم و ششم لایه را برعکس می کنند.ابزار هفتم و هشتم لایه را هر جا که باشد به وسط هدایت می کند.ابزار نهم لایه را پاک می کند.ابزار دهم از لایه کپی میکند.ابزار یازدهم لایه را بزرگتر می کند.ابزار دوازدهم لایه را کوچکتر می کند.